Unik dansk gazelle-virksomhed fylder rundt
At starte en ny virksomhed i et konkurrencepræget marked kræver vilje. At man derudover starter midt under finanskrisen, kræver mandsmod. Men ikke nødvendigvis en mand. På 10 år er virksomheden Personale-match aps gået fra 1 til 250 medarbejdere, og med sit prisvindende gåpåmod og sin vilje til at lykkes har virksomhedens kreative direktør og stifter, Annette Bache, ført virksomheden fra nul til 80 mio. kr. i årlig omsætning.
Den 1. oktober 2018 kan både hun og hendes virksomhed fejre sit 10-års-jubilæum.
Personale-match aps har specialiseret sig i vikar- og rekrutteringsløsninger på alle niveauer og har en fremtrædende position på det danske marked.
Personale-match har vundet Børsens pris for virksomheder i hastig vækst, Gazelleprisen, i 2013 og 2017 og har været nomineret til Entrepreneur Of The Year tre gange ud fra kravene: høj standard, gåpåmod, vilje til at lykkes, indtjening, etiske principper, nyskabelse og fremtidigt potentiale. Opskriften er en unik tilgang til virksomheder og mennesker med et særligt fokus på gode arbejdsvilkår og tilpasning til kundernes behov.
Til trods for finanskrise i virksomhedens spæde start har Annette Bache skabt vækst hvert år. Annettes historie som iværksætter er fascinerende og vidner om et unikt engagement, hvor stædighed og proaktivitet har været drivkraften. Annette lægger ikke skjul på, at det har krævet hårdt arbejde at nå dertil, hvor hun er i dag, og har udtalt: ”Jeg tror ikke på held. Held rammer kun dem, der arbejder hårdt.”
Grundlaget er, at vi altid, uanset om vi rekrutterer for en større eller mindre virksomhed, er det samme rekrutteringskonsulent, der følger opgaven. Vi ved, at de bedste resultater opnås, når det er samme konsulent, der varetager hele processen. Det sikrer kontinuitet og giver kunden fuld valuta for pengene i form af en tidseffektiv og professionel håndtering af opgaverne.
Vores kunder har selvfølgelig forskellige behov, og derfor duer det ikke at levere standardløsninger. Produktet er jo de mennesker, som vi formidler kontakt til, og det er umiddelbart det samme produkt, uanset hvor du får det.
Rekruttering er en proces, der ikke alene kræver opmærksomhed og vedholdenhed. Det kræver også et stort personligt kendskab og forståelse for virksomhedens DNA, som vi rekrutterer medarbejdere til,” udtaler Annette Bache.
”I de kommende år forventer vi en stigning i markedet. Vi går ind i en tid, hvor mange virksomheder mangler faglært arbejdskraft, men som følge af de mange reformer, der er lavet de seneste 10-15 år, forventer vi, at det fortsat vil strømme ind med mennesker på arbejdsmarkedet. Vi ser derfor ikke nogen overhængende fare som følge af mangel på hænder,” slutter Annette Bache.
Jubilæet bliver markeret ved en reception for kunder, samarbejdsrelationer, medarbejdere og venner af huset mandag den 1. oktober 2018 i tidsrummet 15.00 til 18.00 på Rugvænget 22, 2630 Taastrup.
For evt. spørgsmål kontakt:
Peter Kiær Sønderbæk
Adm. direktør
Mobil 42411828