- Forside
- Kundepersonpolitik
Kundepersonpolitik
Oplysningspligt til virksomheder ved EU’s nye Persondataforordning af 25. maj 2018
Pr. d. 25. maj 2018 trådte EU’s Persondataforordning i kraft og i den forbindelse er Personale-match aps forpligtiget til at oplyse, hvilke persondataoplysninger vi gemmer om vores kunder og hvad vi bruger dem til. Som udgangspunkt gemmer Personale-match aps kun almindelige persondata, som vi har brug for i forhold til at oprette dig som kunde og administrere kundeforholdet. Når du bliver oprettet som kunde hos os, behandler vi som dataansvarlig dine oplysninger iht. EU’s Persondataforordning.
- Firmanavn, adresse, telefon nr. og e-mail adresse
- Navn på kontaktperson.
- P-nummer
- CVR-nummer
- Kontooplysninger
Dine personoplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part. Data vil ikke blive brugt til markedsføring, men anvendes udelukkende for at kunne behandle dig som kunde og yde den bedst mulige service over for din virksomhed.
Som kunde har du ret til indsigt i hvilke data Personale-match aps gemmer om dig og hvad vi bruger dem til.
Henvendelse om indsigt skal ske til:
Personale-match aps
Rugvænget 22
2630 Taastrup
e-mail: kontakt@personale-match.dk
Vi gemmer som udgangspunkt dine data så længe, som du giver os ret til. Når vi ikke længere har behov for at gemme dine data eller du selv aktivt har ønsket at blive fjernet fra systemet, gennemføres en af nedenstående handlinger:
- Hvis vi ikke har haft et samarbejde, så slettes alle dine data i systemet og du vil for altid være glemt i vores system.
- Hvis vi har haft et samarbejde, vil vi som minimum gemme data i 5 år.
Herefter sletter vi alle dine oplysninger og du bliver anonymiseret i vores system.
Søger du nye og spændende udfordringer?
Vi kan hjælpe dig med at finde drømmejobbet uanset om du søger fastansættelse eller et vikariat.
Det siger vores kunder

