Store Manager til Skousen

 

Personale-match søger for Skousen en Store Manager til ny butik i Odense.
Skousen er kendt for dygtigt købmandskab i hvidvarebranchen og et stærkt fokus på kundetilfredshed. Med en tradition for nytænkning og værdiskabelse bygger virksomheden på tillid, troværdighed og en passion for at skabe den bedste handel. Iværksætterånden gennemsyrer alt hvad de gør, og skaber en arbejdsplads præget af faglig stolthed, engagement og godt købmandskab.

Arbejdsopgaver:

Som Store Manager i en nyåbnede butik i Odense får du et bredt ansvarsområde med fokus på både salg, daglig drift, ledelse og strategisk vækst. Med fokus på både salg, ledelse og kundeservice får du mulighed for at gøre en stor forskel for butikkens succes og udvikling.

 

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Salg til private og erhverv, med fokus på at skabe vækst, både ved egen salgsindsats og via kundeservice, der gør en forskel.
  • P&L-ansvar, optimere indtægter gennem salg og kundepleje, holde omkostningerne under kontrol og sikre en sund bundlinje.
  • Salgsopfølgning, løbende overvågning og opfølgning på salgstal, omkostninger og andre nøgletal for at sikre, at butikken når sine mål.
  • Kundetilfredshed (NPS) Sikre en høj kundeloyalitet ved at holde kunden i centrum, så butikken forbliver førstevalg for kunderne.
  • Butiksdrift, ansvar for varemodtagelse, vareudlevering og generel fysisk håndtering.

 

Faglige kvalifikationer:

  • Resultatorienteret og kundeorienteret med en stærk forretningssans.
  • Erfaring med salg og ledelse i detailbranchen, gerne med kendskab til hvidevarer.
  • Solid erfaring med salg til både privat- og erhvervskunder.
  • En motiverende og synlig ledelsesstil, som bidrager til et positivt arbejdsmiljø.
  • Dansk i skrift og tale

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du møder mennesker i øjenhøjde, både internt og eksternt, og har en naturlig empati og nysgerrighed over for andre.
  • Er en inspirerende leder, der engagerer og motiverer dit team.
  • Proaktiv og handlekraftig, med fokus på løsninger og muligheder.
  • Har en stærk ansvarsfølelse, og tager ejerskab over både din egen, teamets og butikkens udvikling.
  • Du er åben for at lære nyt og ønsker at udvikle din  leder og salgsprofil.

 

Virksomheden tilbyder:

En arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på iværksætteri, købmandskab og passion for branchen. Du får mulighed for at vokse ind i en Sales Manager-rolle og arbejde med spændende udfordringer og stort udviklingspotentiale.

  • En central rolle i en nyåbnet butik med stort potentiale.
  • En arbejdsplads, hvor kundetilfredshed og loyalitet er højt prioriteret.
  • Muligheden for at gøre en reel forskel og sætte dit præg på butikken og dens vækst.
  • Hurtig opstart- gerne pr. 1. dec. 2024
  • Attraktive løn- og ansættelsesvilkår samt udviklingsmuligheder.

 

Ansøg her

Ansøg stillingen:

Hvis du er klar til at tage ansvar, lede og bidrage til virksomhedens vækst og succes, vil vi meget gerne høre fra dig. Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, og forbeholder os retten til at ansætte den rette kandidat inden ansøgningsfristens udløb.

Personale-match varetager rekrutteringen. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Rekrutterings konsulent May Cecilia Kapala på tlf. 42 53 18 28.

Er du registreret som bruger hos Personale-match.dk og gerne vil søge stillingen, så ring til os på tlf. 70 70 18 28, så vi kan tilføje dig til jobkode MCK1118

 

Område

Odense

Kategori

Detail og engros

Ansøgningsfrist

18. november 2024

Tiltrædelse

Snarest muligt

Jobkode

MCK1118

Kontaktperson

Konsulent May Cecilia Kapala 70 70 18 28

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.