Rutineret lagermedarbejder til fast aftenhold

Er du en erfaren truckfører med stærke IT-kompetencer? Så har du muligheden for at arbejde i en innovativ virksomhed beliggende på Avedøre Holme i Hvidovre, som varetager lager,- logistik- og flytteløsninger for offentlige instanser og erhvervsvirksomheder.

Dine arbejdsopgaver vil primært være truckkørsel, læsning og losning af lastbiler, pakke- samt plukkeopgaver. En vigtig del af jobbet er, at du har stærke IT-kundskaber, da virksomheden anvender et komplekst system til deres kørsler og du vil, efter oplæringsperioden, skulle kunne håndtere systemet på egen hånd som en del af dit daglige arbejde.

Praktisk information

Arbejdstiden er aftenhold fra kl. 14.00-22.00 fra mandag til torsdag og kl. 14.00 til 21.30 hver fredag. Der kan være mulighed for ændring af arbejdstiden på aftenhold.
Løn gives efter gældende overenskomst.

Virksomheden tilbyder

Du får mulighed for at være en del af en attraktiv og vækstorienteret virksomhed, hvor værdier som innovation, service og stor arbejdsglæde er nogle af de nøgleord, de arbejder ud efter. Du kommer til at arbejde blandt kollegaer, som brænder for det, de laver og det forventes at du bidrager til virksomhedens gode arbejdsmiljø.

Ansættelse igennem os betyder gode, ordnende arbejdsforhold og jobbet tilbydes som et try and hire forløb med på henblik på, at blive fastansat efter de første tre måneder.

Kvalifikationer

Din faglige profil

  • Minimum 2-3 års erfaring på et lager
  • Erfaren truckfører med et gyldigt truckcertifikat
  • Stærke kompetencer inden for IT-systemer
  • Dansk i skrift og tale

 

Din personlig profil

  • Du er mødestabil
  • Du er god til at overholde deadlines
  • Du er proaktiv samt tager gerne ansvar for egne arbejdsopgaver
  • Du kan arbejde selvstændigt, men er samtidig også en god teamplayer
  • Du er grundig samt omhyggelig i dit arbejde
  • Du har ordenssans

 

Søg jobbet

Lyder ovenstående som noget for dig?

Ansøg her

Har du yderligere spørgsmål vedrørende jobbet kan rekrutteringskonsulent Jane Frost kontaktes på 42521828.
Vi opfordrer dig til at søge allerede i dag, da vi løbende afholder samtaler og stillingen vil blive besat, når den rette kandidat er fundet. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning.

 

Område

Hvidovre

Kategori

Logistik, transport og lager

Ansøgningsfrist

22. juni 2021

Tiltrædelse

Hurtigst muligt

Jobkode

JF7381

Kontaktperson

Jane Frost på tlf. 42521828

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.