Personale-match søger på vegne af en kunde i vækst en erfaren og handlekraftig Bostedsleder, der brænder for at gøre en forskel for voksne borgere med autisme. Virksomheden er i en spændende vækstfase og arbejder ud fra fire stærke værdihandlinger – Skabende, Dynamisk, Social Retfærdighed og Ordentlighed – og tror på, at handling bag værdierne skaber de bedste resultater.
Du bliver ansvarlig for at lede et stærkt, tværfagligt team og skabe trivsel for både medarbejdere og beboere. Du samarbejder tæt med en engageret gruppe af socialt fagligt personale, og I arbejder sammen om at skabe en helhedsorienteret indsats for borgere med autisme i en kognitiv lav alder, som har brug for nærværende støtte og personlig pleje, der skaber tryghed og fremmer deres trivsel.
Bostedet har en rolig og stabil atmosfære, hvor beboerne bor i egne boliger og nyder de omkringliggende naturskønne omgivelser, der bidrager til en tryg og meningsfuld hverdag.
Der er tale om en virksomhed i positiv bevægelse med ambitioner om vækst og kvalitet. Der er derfor brug for en omstillingsparat og tilstedeværende leder, som trives med ansvar og har lyst til at bidrage direkte til opbygningen af nye bosteder fremadrettet. Derudover kan du få en engageret rolle i et allerede etableret bosted i Hjørring – en spændende mulighed for dig, der motiveres af ansvar og udvikling på tværs af flere enheder.
Vi søger dig, der:
• Har en relevant socialfaglig uddannelse og erfaring fra det private.
• Har solid erfaring med motiverende og synlig personaleledelse.
• Kan arbejde struktureret med komplekse faglige udfordringer.
• Kommunikerer ærligt og direkte, samtidig med at du viser forståelse, empati og
nærvær.
• Bevarer overblikket og træffer hurtige, velovervejede beslutninger.
• Er dygtig til og forstår vigtigheden af grundig dokumentation.
• Da teamet arbejder med udsatte borgere, kan der opstå akutte situationer. Vi forventer derfor, at du er indstillet på at være til rådighed i disse akutte tilfælde.
• Har kørekort B.
Virksomheden tilbyder:
• Et meningsfuldt arbejde, hvor du og dit team hver dag er med til at gøre en stor forskel for de enkelte borgere.
• Faglig udvikling og sparring. Vi investerer i din faglige udvikling gennem løbende sparring og supervision.
• En arbejdsplads, hvor direkte kommunikation, ærlighed og handlekraft værdsættes.
• Et engageret og støttende fællesskab med et team af dedikerede fagfolk.
• Et arbejdsmiljø med en masse omstilling, hvor vækst og bevægelse vægtes højt.
• Løbende møder og sparring i ledergruppen på tværs af organisationen.
• En fuldtidsstilling på 37 timer fordelt på dag og aften.
• Hurtig opstart.
• Lønpakke med pension og firmabil.
Ansøg stillingen:
Er du klar til at træde ind i en stilling med indflydelse, ansvar og mening – og samtidig være endel af en virksomhed i vækst, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende afholder interviews og kan besætte stillingen inden ansøgningsfristens udløb.
Personale-match varetager rekrutteringen. Har du spørgsmål, kan du kontakte Rekrutteringskonsulent May Cecilia Kapala på tlf. 42 53 18 28 Hvis du allerede er registreret bruger hos Personale-match.dk og vil søge stillingen, så ring til os på tlf. 70 70 18 28, og vi tilføjer dig til jobkode MCK1130