Administrativ Compliance-medarbejder

 

HR/lønmedarbejder Taastrup Personale-Match

 

Bliv en vigtig del af vores team, som Administrativ Compliance-medarbejder i Søborg

Personale-match søger for en kunde en Administrativ Compliance-medarbejder til at indgå i et erfarent It- team, der har ansvaret for at sikre korrekt dokumentation og registrering af rådgivnings samtaler.

Vil du arbejde i et struktureret og meningsfuldt miljø, hvor dine evner inden for service, administration og compliance kan gøre en forskel. Er du detalje orienteret og god til at sikre, at tingene er på plads? Så er denne stilling måske noget for dig.

 

Hvad indebærer jobbet:

  • Du vil arbejde med at finde, og organisere optagelser af rådgiversamtaler, så de er klar til brug, når der er behov for dem.
  • Dagligt arbejde med Excel og support systemer til databehandling og strukturering.
  • Jobbet kræver flydende dansk og engelsk, i både skrift og tale, da vi arbejder med dokumentation og mail kommunikation på begge sprog.
  • Du vil være en del af en rutinepræget hverdag, hvor du har ansvaret for dokumentation og administrationsdelen og sikrer compliance-opgaverne.
  • Leverer venlig og imødekommende kundeservice.

 

Hvem leder vi efter?
Dig som er servicemindet, struktureret og har styr på systemerne. Du arbejder rutineret og selvstændigt, og tager ansvar for både servicen, opgaven og kvaliteten. Med dine samarbejdsevner passer du godt ind i et uformelt IT – miljø, hvor godt humør og orden er i fokus, Vi forstiller os at du har en baggrund fra administration, finans eller økonomi.

  • Du trives i en stilling med faste rutiner, hvor du ved, hvad der skal gøres, og kan se vigtigheden af præcision i hver eneste opgave.
  • Du har let til smil og brænder for kundeservice, leverer gerne en ekstra indsats for at sikre den rigtig gode kundeoplevelse.
  • Du er erfaren i Office 365 særligt Excel, og nyder at arbejde med data, lister og struktur. Kendskab til support systemer en fordel men ikke et krav.
  • Du er en god teamspiller og værdsætter et arbejdsmiljø, med en bred erfaring, og plads til forskelligheden i kompetencerne.

 

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Du vil arbejde i et åbent kontormiljø, med mulighed for hjemmearbejdsdage efter oplæringsperioden.
  • Fleksibilitet i din arbejdsdag, med rullende arbejdstider mellem kl. 07.30-17.00
  • Et stærkt team, der værdsætter godt samarbejde, hvor din rolle bliver central for, at compliance-processerne fungerer effektivt.
  • Snarlig opstart, vi er klar til at byde dig velkommen.

 

Ansøg her

Ansøgningsfrist:
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV allerede i dag. Er du registreret som bruger hos Personale-match.dk og gerne vil søge stillingen, så ring til os på tlf. 70 70 18 28, så vi kan tilføje dig til jobkode MCK1114

Vi glæder vi os til at høre fra dig.

 

 

Område

Storkøbenhavn

Kategori

Kontor og administration

Ansøgningsfrist

31. oktober 2024

Tiltrædelse

Snarest muligt

Jobkode

MCK1114

Kontaktperson

Konsulent tlf. 70 70 18 28

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.